Uvsport.ro | TopGear Test velo: PG-Bikes Black Block
16730
single,single-post,postid-16730,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
1

TopGear Test velo: PG-Bikes Black Block

PG-Bikes Black Block este o bicicletă electrică, cu două motoare (câte unul pentru fiecare roată), capabilă de o viteză maximă de 45 km/h si o autonomie electrică de maxim 50 de kilometri, în functie de stilul de… pedalat.

Disclamer: Copii, nu mergeti fara casca pe bicicleta, domnul din imagine este inconstient. Dar, în acelasi timp, se află într-un mediu sigur si controlat.

Asistenta motoarelor electrice se face simtita imediat ce începi sa pedalezi. Pentru neavizati, primul gând este acela al castigarii Turului Frantei, pentru ca efortul fizic depus este minim – de aici si lipsa transpiratiei.

Ca orice atelaj electric, Black Block are un contact în care intra o cheie si un buton rosu de activare. Martorii luminosi indică gradul de încarcare al bateriei. Lângă ei, cea mai importantă piesă: acceleratia rotativă, ca la scuter sau motocicletă.Un alt buton important, mai ales în România, este claxonul, care este unul serios, de autoturism.Claxonul propriu-zis este pozitionat chiar sub ghidon, folosirea lui având darul de a speria atât masinile si pietonii cât si biciclistul care l-a folosit. Un accesoriu util, de sigurantă.

Ciclocomputerul este furnizat de SIGMA si oferă informatiile clasice: kilometraj total si partial, viteza curentă, maximă, etc… Partea frumoasă constă în carcasa pe care constructorul a găsit de cuviintă să i-o facă, un soi de mică căsută. Ce drăguuuut!

 

articol si imagini preluate din http://www.topgear.ro/