Uvsport.ro | Test PG Black Block 2: Despre viitor, la timpul prezent by dirtbikezone.ro
16659
single,single-post,postid-16659,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
1

Test PG Black Block 2: Despre viitor, la timpul prezent by dirtbikezone.ro

Anul trecut pedalam cu mare entuziasm pe bicicleta electrică PG Black Block, ajutându-mă de câte un impuls voltaic venit din partea motorului, v-aţi prins, electric şi scriam un review entuziast pe care îl puteţi citi aici. Între timp, lucrurile au devenit chiar şi mai bune: nemţii de la PG au lansat Black Block 2, o bicicletă all-wheel drive, înzestrată cu câte un motor electric Heinzmann integrat în butucul fiecărei roţi. Împreună, motoarele scot 1000 W şi ca să vă faceţi o idee, de când sunt ciclist, recordul meu personal este de aproximativ 1500W, o cifră pentru care însă era să îmi dau sufletul, în zona de puls maxim.

Se simte diferenţa faţă de primul Black Block, cu care noua jucărie hi-tech a casei electrice din Regensbug împarte designul? Da, se simte şi nu cred că sunt subiectiv când spun asta. În continuare, trebuie să pedalezi, mai mult simbolic, pentru a trezi la viaţă motoarele electrice, care funcţionează absolut silenţios. Acceleraţia este mai puternică faţă de cea oferită de modelul 2012. Totodată, deşi tu ca pilot nu ai cum să simţi asta, în timpul frânării, bicicleta îşi “recuperează” energia. Din păcate, autonomia declarată de producător a scăzut la valoarea de 50 km, care mi-a fost confirmată în timpul plimbării mele cu Black Block, în care nu am menajat însă acceleraţia, reuşind să ating şi 47,5 km/h, luând o poziţie de supermotard ce accelerează pe linia dreapta.

Îmi doresc o lume plină de flori, în care albinele bâzăie nestingherite şi lumea a uitat de automobile, deplasându-se zâmbind cu astfel de biciclete electrice. Atractiv este şi amestecul de clasic şi modern pe care-l propune Black Block 2: un cruiser, negru, lung şi confortabil cu a sa şa din piele, pus în mişcare de cea mai modernă tehnologie prietenoasă cu mediul a momentului. Ca bonus pentru pilot, Black Block 2 îşi depăşeşte puţin condiţia şi chiar te îmbie cu niscaiva senzaţii de motocicletă, dacă intri mai tare în viraje, generos dimensionatele cauciucuri Schwalbe Crazy Bob descurcându-se bine şi în aceste situaţii, a se citi un sens giratoriu în care am început să mă învârt de nebun de parcă aş fi fost pe AMCKart (hmmm, ce idee mi-a venit…).

 

articol si imagini preluate din http://www.dirtbikezone.ro/